Shop Mobile More Submit  Join Login
uh. yeah. Sorry. I couldnt NOT use the theme song.
It had to be done.



NEXT:
PREVIOUS:

for :icontheswitchoct:

~britbau -Jim and he made Qeudars theme
*NevermoreGingitsune - Cherry
~Creativefreak18-Quedar

last minute ost i used haha its fromsamuraichaploookok
Add a Comment:
 
:icondax812:
dax812 Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist Filmographer
Watching this again because ywa
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Jan 16, 2014   Traditional Artist
LOL
omgggg thankyou haha
Reply
:iconlovemecancerously:
lovemecancerously Featured By Owner May 24, 2013  Hobbyist General Artist
PPFFFFFF KIWI THIS IS MY FAVOURITE ONE SO FA R
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner May 25, 2013   Traditional Artist
FLADSJGLKDSG IM GLAD
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 10, 2013  Student General Artist
Tell me more about quedar because he's my favorite character and I can't stop reading his reference sheet cuz it's fucking perfect.
Reply
:iconandrewmartind:
AndrewMartinD Featured By Owner Mar 8, 2013  Professional Filmographer
I died
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 8, 2013   Traditional Artist
GUUD
Reply
:iconandrewmartind:
AndrewMartinD Featured By Owner Mar 8, 2013  Professional Filmographer
FUQ
Reply
:icondax812:
dax812 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Filmographer
Also I like how Quedar's first line is, "AAAAAHHGGHFGGASGHF"
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
NAW MAN
ITS MORE LIKE
AAAAAAAAJDFGHIDFGLADSKFHLSKADFHLDSJAFHSDAJF'LUFADSIFHASDJF
Reply
:icondax812:
dax812 Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Filmographer
Oh sorry. Typo
Reply
:icondoggysocks:
doggysocks Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
this is like

the most amazing thing I've ever seen I'm not even kidding

today was life-changing
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
I am glad I could make a great change in your life.
Reply
:iconfalceto-rekuri:
Falceto-Rekuri Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
I will always love your style, Fetus. :'D That one steamy moment right thar~ XD -shot-
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
THANK YOU <333
Reply
:iconfalceto-rekuri:
Falceto-Rekuri Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
Can't wait for the next one! ouo/
Reply
:iconmelcairorose:
MelCairoRose Featured By Owner Mar 7, 2013
ALSO... WHAT ARE THE LYRICS TO THAT BEAUTIFUL THEME SONG?
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
UHH
I'D AS :iconbritbau:
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 7, 2013  Student General Artist
Since I wrote them:

"yeah yeah yeah yeah, tell me more about Quedar, cuz he's my favorite characters and I can't stop reading his reference sheet because it's fucking perfect"
Reply
:iconkikikittykat:
kikikittykat Featured By Owner Mar 7, 2013  Student Digital Artist
So I've watched this like 15 times now. I can't stop. THAT PUNCH. That hat.

Also Jim amg.

STOP BEING SO AWESOME XD <33

I AM SEXUALLY ATTRACTED TO HIM
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
GUUD
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 7, 2013  Student General Artist
Sexually attracted, thats me.
Reply
:iconkikikittykat:
kikikittykat Featured By Owner Mar 7, 2013  Student Digital Artist
YOUR VOICE ACTING IS FKING BOSS, JUST SAYING HI I LOVE YOU XD <3333

I've listened to that theme song like, 50 times now and I can't stop singing it YOU WANNA KNOW WHY? YOU WANNA KNOW WHYYYYY? XD awesome X'C <3
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 8, 2013  Student General Artist
Aww thanks c:

If you wanna add me on skype I can send you the songs.
Reply
:iconkikikittykat:
kikikittykat Featured By Owner Mar 13, 2013  Student Digital Artist
I WOULD LOVE TO ADD YOU ON SKYPE ;U; <3 sorry late reply LOL sldkfjlskd;;
but yes I must have those songs on my mp3 player lsdkjflskd LOL yes plz X'C <3333 !!

Try adding me at Kayla.offin@microsoft.com that might work ;w; I'm very open about my skype so it's okay uwu for me to post it here. <3
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 13, 2013  Student General Artist
Oh wait fetus helped.
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 13, 2013  Student General Artist
It didn't work ;_;

Any other suggestions?
Reply
:icondax812:
dax812 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Filmographer
THE SONG
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
; D
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 7, 2013  Student General Artist
B )
Reply
:iconmelcairorose:
MelCairoRose Featured By Owner Mar 7, 2013
Oh my god.. that theme song!!!!

MADE MY DAY!
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
>:3
Reply
:iconthecheesecannibal:
TheCheeseCannibal Featured By Owner Mar 7, 2013
AHAHAHAHAHAHAHAAHH! THE THEMESONG!!!
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
UNF
Reply
:iconthecheesecannibal:
TheCheeseCannibal Featured By Owner Mar 7, 2013
Id fluff that hat.
Reply
:iconbritbau:
britbau Featured By Owner Mar 7, 2013  Student General Artist
I'm glad!
Reply
:iconthecheesecannibal:
TheCheeseCannibal Featured By Owner Mar 7, 2013
*exploads*
Reply
:icondragol:
dragol Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
So she figured about corset only NOW? And previously?
This scene with fixing... I wonder how much did you laughs during it XD

That battle montage is just that badass, just THAT badass. Next part plz~
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
EEEEEEE thanks Dragol
Honestly I improvised that whole fighting montage. It made me laugh the whole time while I was working on it haha
Reply
:icondragol:
dragol Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Kekeke~
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
:rofl: I LOVE THIS NEW CHARACTER. >8D
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
THANK U <3
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
No problem!;D
Reply
:iconmischiefjoker:
MischiefJoKeR Featured By Owner Mar 7, 2013  Student Digital Artist
I don't even know what to do with myself Ia dfgfhjgk;gfdfg
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
,HGMDFSNH,MDFGD
Reply
:iconphatmouse09:
Phatmouse09 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
well, this made my day XD
Quedar's voice totally matches the one I'd given him in my head while reading Joker's entries lol
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
gaydar's voice is the best ok
Reply
:iconcreativefreak18:
Creativefreak18 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Writer
That makes me very happy to hear that quedar's voice sounds the way you imagined it ^^
Reply
:icondreamlegend:
DreamLegend Featured By Owner Mar 7, 2013  Student Artist
That was fabulous :3
Reply
:iconrfetus:
Rfetus Featured By Owner Mar 7, 2013   Traditional Artist
No.
youre fabulous.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 6.2 MB




Details

Submitted on
March 7, 2013
Image Size
6.2 MB
Resolution
750×500
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
477 (1 today)
Favourites
22 (who?)
Comments
54
Downloads
6
×